Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Towar może być zwrócony w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Nie jest obligatoryjne podanie przyczyny rezygnacji z zakupionego towaru. Mimo to, zachęcamy do wskazania przyczyny w celu pozyskiwania informacji na temat produktów, które nie spełniają Państwa oczekiwań.

Towar można odpakować oraz sprawdzić jego przydatność w taki sposób, jakby zakup dokonywany był w sklepie stacjonarnym. Zwracany produkt nie może zostać pozbawiony metek oraz nosić śladów użytkowania. W sytuacji niezastosowania się do powyższych zasad – Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do tego, aby towaru nie przyjąć – tym samym nie uwzględnić zwrotu.

Towar, który jest zwracany wysyłany jest na koszt kupującego.

Zwracany produkt może być odesłany w innym opakowaniu, jednakże musi być zapakowany w taki sposób, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Prosimy, aby obuwie było zapakowane w oryginalnym oraz nieuszkodzonym opakowaniu.

Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz: w wersji PDF / w wersji Word.

Odstąpienie od umowy możliwe jest za pomocą dowolnego formularza, zawierającego: imię, nazwisko, numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz numer konta – jeżeli zakup opłacony został przelewem tradycyjnym.

Następnie należy zapakować towar z dołączonym formularzem zwrotu i dowodem sprzedaży oraz nadać przesyłkę (opłaconą) na adres:

Butik S-Glamour
ul. Dworcowa 53
86-300 Grudziądz

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW WYSŁANYCH PACZKĄ ZA POBRANIEM BĄDŹ DO PACZKOMATU.

Środki zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki przez Sklep internetowy S-Glamour. Środki za zwracany produkt, które zostały przelane na konto butiku za pośrednictwem serwisu: Tpay zostaną zwrócone za pomocą wskazanego serwisu. W sytuacji, gdy zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu internetowego S-Glamour, zwrot zostanie dokonany na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Zobacz szczegółowe zapisy dot. zwrotów w naszym Regulaminie.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy zostanie stwierdzona pomyłka lub wada wysłanego towaru, należy należy skontaktować się ze Sklepem internetowym S-Glamour mailowo – [email protected]. W wiadomości należy umieścić numer zamówienia, zwięzły opis wady reklamowanego produktu oraz zdjęcie produktu.

Kolejnym etapem jest zapakowanie produktu wraz z dowodem sprzedaży oraz nadanie paczki na adres:

Butik S-Glamour
ul. Dworcowa 53
86-300 Grudziądz

Celem uniknięcia sytuacji spornych w przypadku, gdy przesyłka nie dotrze na adres siedziby – ZACHOWAJ POTWIERDZENIE NADANIA PACZKI.

Reklamacja – zgodnie z treścią przepisu art. 561[5] Kodeksu cywilnego – zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zobacz szczegółowe zapisy dot. reklamacji w naszym Regulaminie.