FAQ

Moje zamówienie, dostawa oraz płatność

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem strony internetowej. W tym celu należy zalogować się na stronie bądź złożyć zamówienie w charakterze gościa. W przypadku jakichkolwiek pytań bądź problemów prosimy o kontakt telefoniczny – 668 625 093 lub mailowy – [email protected]

Jakie opcje dostawy są dostępne?

Dostawa dostępna jest za pośrednictwem: Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost oraz firm kurierskich. Możliwy jest również odbiór osobisty: ul. Dworcowa 49/15, 86-300 Grudziądz.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizowane są w terminie 1-3 dni roboczych.

Jakie formy płatności są dostępne?
  • szybki przelew – Tpay
  • przelew zwykły:
    Bank: Credit Agricole Bank Polska S.A.
    Numer konta: 93 1940 1076 3226 5633 0000 0000
    S-Glamour Katarzyna Szablewska
Czy jest możliwe anulowanie zamówienia?

Anulowanie zamówienia możliwe jest za pośrednictwem maila – [email protected] bądź telefonicznie – 668 625 093 do momentu, w którym zakupiony towar zmieni swój status na: „w trakcie realizacji”.

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszty przesyłki zaczynają się od 11 zł. Więcej informacji w zakładce Dostawa i Płatność. Na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przy zakupach za minimum 200 zł dostawa jest darmowa – z wyłączeniem postanowień promocji, które stanowią inaczej.

Jakie kraje są objęte wysyłką?

Dostawa dostępna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicę – koszty oraz kraje dostępne w zakładce Dostawa i Płatność

Czy jest możliwe połączenie kilku zamówień?

Tak, jest to możliwe za pośrednictwem maila – [email protected] bądź telefonicznie – 668 625 093.

Reklamacje

Jaki jest sposób dokonać reklamacji produktu?

W celu złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym S-Glamour mailowo – [email protected]. W wiadomości należy umieścić numer zamówienia, zwięzły opis wady reklamowanego produktu oraz zdjęcie produktu.

Kolejnym etapem jest zapakowanie produktu wraz z dowodem sprzedaży oraz nadanie paczki na adres: Butik S-Glamour, ul. Dworcowa 53, 86-300 Grudziądz.

Celem uniknięcia sytuacji spornych w przypadku, gdy przesyłka nie dotrze na adres siedziby – ZACHOWAJ POTWIERDZENIE NADANIA PACZKI.

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacja – zgodnie z treścią przepisu art. 561[5] Kodeksu cywilnego – zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Co zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar jest wadliwy bądź omyłkowo zamieniony?

W przypadku, gdy zostanie stwierdzona pomyłka lub wada wysłanego towaru należy skontaktować się mailowo – [email protected] celem zgłoszenia reklamacji. W wiadomości należy umieścić: numer zamówienia + zwięzły opis wady produktu reklamowanego oraz zdjęcie produktu.

Zwroty

Jaki jest termin na zwrot towaru?

Towar może być zwrócony w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować oraz sprawdzić jego przydatność w taki sposób, jakby zakup dokonywany był w sklepie stacjonarnym. Zwracany produkt nie może zostać pozbawiony metek oraz nosić śladów użytkowania. W sytuacji niezastosowania się do powyższych zasad – Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do tego, aby towaru nie przyjąć – tym samym nie uwzględnić zwrotu.

Czy mogę zwrócić wyłącznie jeden towar?

Tak, można dokonać zwrotu całości lub jedynie części zamówionych produktów.

Czy zwracany towar musi być odesłany w oryginalnym pudełku?

Nie – z wyjątkiem obuwia. Zwracany produkt może być odesłany w innym opakowaniu, jednakże musi być zapakowany w taki sposób, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Prosimy, aby obuwie było zapakowane w oryginalnym oraz nieuszkodzonym opakowaniu.

Czy obligatoryjne jest korzystanie z formularza zwrotu umieszczonego na stronie internetowej?

Nie. Odstąpienie od umowy możliwe jest za pomocą dowolnego formularza, zawierającego: imię, nazwisko, numer zamówienia, nazwę zwracanego produktu oraz numer konta – jeżeli zakup opłacony został przelewem tradycyjnym.

W jaki sposób pieniądze za zwracany produkt zostaną zwrócone?

Środki za zwracany produkt, które zostały przelane na konto Sklepu internetowego S-Glamour za pośrednictwem serwisu Tpay, zostaną zwrócone za pomocą wskazanego serwisu. W sytuacji, gdy zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu internetowego S-Glamour, zwrot zostanie dokonany na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu.

Czy muszę uzasadnić chęć zwrotu towaru?

Nie jest obligatoryjne podanie przyczyny rezygnacji z zakupionego towaru. Mimo to, zachęcamy do wskazania przyczyny w celu pozyskiwania informacji na temat produktów, które nie spełniają Państwa oczekiwań.

Kto ponosi koszty przesyłki za zwracany towar?

Towar, który jest zwracany wysyłany jest na koszt kupującego.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz, który jest do pobrania w tym miejscu: Formularz zwrotu w wersji Word i Formularz zwrotu w wersji PDF

Następnie należy zapakować towar z dołączonym formularzem i dowodem sprzedaży oraz nadać przesyłkę (opłaconą) na adres:

Ul. Dworcowa 53
86-300 Grudziądz
Butik S-Glamour

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW WYSŁANYCH PACZKĄ ZA POBRANIEM ORAZ DO PACZKOMATU.

Czy towar może zostać zwrócony za pobraniem lub do Paczkomatu?

Nie. Przesyłki wysyłane za pobraniem bądź do Paczkomatu zostaną zwrócone do nadawcy.

W jakim terminie otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?

Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki przez Butik.

Czy jest możliwa wymiana towaru?

Nie. Butik nie prowadzi wymiany towaru.

Produkty

Jaki rozmiar nosi modelka oraz jakie ma wymiary?

Modelka nosi rozmiar „S” oraz „M”.
Modelka ma następujące wymiary:
– wzrost: 161 cm
– biust: 94 cm
– pas: 76 cm
– biodra: 98 cm

Skąd czerpać informacje o aktualnych promocjach?

Celem uzyskania informacji o aktualnych promocjach zachęcamy do obserwowania Naszej strony na Facebooku oraz Instagramie, na którym zamieszczane są bieżące promocje.

Co oznacza rozmiar ubrań: UNIWERSALNY?

Ubrania oznaczone rozmiarem: UNIWERSALNY oznaczają, iż tolerancja rozmiaru charakteryzuje się dosyć dużą rozpiętością. Są to produkty na tyle elastyczne oraz rozciągliwe, że pasują na Klientki od rozmiaru „S” do „XL”.